nieqie
Nu eens online besteld ipv fysiek. Fraai is een ontzettend leuke winkel. En ook de online aankopen zijn weer super leuk
Helene
Helemaal blij met de levering. Product precies zoals verwacht, Heel liefdevol ingepakt en snel geleverd. Top!
Renate Lanser
Goede adviezen, mooie combinaties, van basics tot exclusief, een hele mooie winkel en vriendelijke mensen. Snelle levering na bestelling!
Alie Bathoorn
Snelle levering ,mooi verpakt,artikel perfect 👍
Carolien Adema
Hele goede service en super leuk en netjes verzonden
Joke
Snelle levering, mooi verpakt, mooie jas maar helaas was de kleur voor mij niet goed daarom retour gestuurd. Retour ook weer goed en snel afgehandeld.
‹
›