Super snelle levering en het eindresultaat ziet er heel netjes en strak uit! Zeer tevreden over de plakzegels.
Danielle Schoon
Goed product, goed geprijsd en zeer snel geleverd!
m.
ik ben tevreden over de wandpaneel is mooi , jammer dat het beneden in de flat is gelaten, en niet voor mijn deur zoals was afgesproken, had hierdoor veel stress,
Hetty Vijverberg
Plaktegels vintid zien er goed uit,heb wel het idee dat de plaktegels ,los kunnen komen!dat je ze weer moet vastplakken!m,n zus en ik willen de plaktegels wel gaan bestellen om ons keukentje op te leuken!