Conny vd Toorn
Fijn product, snelle levering, kortom: 👌
Deborah
Goede kwaliteit
Heerlijke geur
Makkelijk in gebruik en de was wordt goed schoon
Goede en vriendelijk service
Pedicure salon Angela
Super blij met de wasstrips , heb elke dag was ivm de salon . De was is lekker schoon en ruikt heerlijk . Goede service , prima kwaliteit en goed advies .
Renate
Fijn product en gemakkelijk in gebruik.
Maaike
Hele fijne en goedwerkende schoonmaakproducten, die tevens 100% natuurlijk zijn. En niet geheel onbelangrijk voor een zeer charmante prijs.
De visspecialiteiten
Fantastisch spul