Snelle levering, en de smaak van de koffie is erg lekker.
Ik kom hier zeker terug.
Marco van der Zanden
Zoals altijd, vriendelijk en goede service!!
Twan Gooren
Geweldige service
Monique Brinks
Ruim 10 jaar geleden bij Ralf onze koffiemachine gekocht en bestellen we nog steeds koffiebonen via Ralfies, die na al die jaren nog niet vervelen. Ophalen of verzenden kan beiden. Onderhoud van de machine indien nodig verloopt ook altijd goed! Wij zijn nog steeds een tevreden klant!
Sylvia
Prima koffie. Prima service. Alleen jammer dat je niet op de website een afspraak kunt maken om de bestelling op te halen. Daarom geen 5 sterren.