Lisa
Snelle levering en een heel mooi boeket
Marjolijn Smit
Mijn moeder blij kunnen maken met een bloemetje van Ranonkel. Een bekend adres voor haar, zij woonde in Middenbeemster.
Het boeket staat nog steeds, enkele bloemen eruit gehaald die het niet meer goed deden.
Zeer tevreden dus!
Lize
Snelle en duidelijke service en prachtig vers boeket! Blij mee
Nicky Jansen
Mijn tante was ongelooflijk blij met haar prachtige boeken. Helemaal haar smaak en voorhaar makkelijk bij elkaar gebonden zodat hij zonder gedoe in de vaas kon. 'Dat is een goeie bloemist, hoor." zei ze. Die mag je onthouden. Ik begrijp de hint. En zal zeker vaker hier bestellen.
Marianne
In de buurt, altijd beter.
Karin Monteny
Goede service,kon nog dezelfde dag bezorgd worden,heel fijn! Prachtig boeket!