WebwinkelKeur
klantbeoordeling
10,0/10
30 Reviews
Gerda Grootoonk :

snelle levering
Karien Luijten Robben :

Goede prijs. Ergens anders echt duurder voor hetzelfde.
Vlug bezorgd en goed ingepakt. Ga hier nog meer bestellen. Super
Gerda :

Blij met mijn aankoop, goede service
Roelien Bloemberg :

Echt iets moois besteld, maar ik heb het nog niet, ivm het zware winterweer.☺️
Diana :

Mooie accessoires ...en wordt zorgvuldig ingepakt.
Denkt graag mee met met de klant wat je leuk vindt en gaat graag voor de klant op zoek .
Zeer betrouwbare webshop ..met superleuke spullen..


Marianne :

Snelle levering, Top verpakt,Goede service, Mooie producten.