WebwinkelKeur

klantbeoordeling

8,8/10


StarStarStarStarNo star
  • 's. Cleassens: “Zeer slecht. In 2017 1 kerst boom bestelt witte. 1 zouden ze hem niet kunnen leven. Nu in 2018 1 week voor oktober. Nog steeds niet binnen. Contact krijgen gaat niet. Via de chat. Krijg helettijd lezen nog 1 wachten voor u. Via de telefoon wordt niet op gepakt. Even 60 euro door de neus geboort. Nog steeds geen kerstboon”
  • Monique wilmer: “Ik zou een nalevering ontvangen meerdere mails gestuurd. Ook gebeld nergens meer bereikbaar?”
  • Marga: “Heel tevreden! de om 11u bestelde vuurtafel de volgende dag al in huis. doordat er wat problemen waren met de bevestiging per mail een aantal keer telefonisch contact gehad. erg vriendelijk te woord gestaan.”
  • Ter Linden : “We hebben bij goedenkoop een vuurhaard besteld . Keurig en snel geleverd met ook nog additionele plankjes om je drankjes op te zetten. In 1 van de planken zat een scheur. Dit bij goedenkoop aangegeven. Na foto opgestuurd kregen we mooie nieuwe plankjes geleverd. Nog dezelfde dag in huis na reactie. Erg tevreden over de aankoop bij goedenkoop.nl”
  • E,J . Boeree: “E.B. 15-03-2018 Op 22-12-2017 bestelling gedaan, op eind december contact opgenomen en 's avonds mail ontvangen dat er een paar artikelen niet meer leverbaar waren. Hiervoor een paar nieuwe artikelen uitgezocht. Op 4-01-2018 nog steeds niets ontvangen. Na gebeld te hebben kwam er een mail dat de zending was zoek geraakt en dat het geld zou worden terug gestort. (niets terug gestort). Bij een eerdere bestelling was er ook al iets niet meer leverbaar en daar wel het geld terug gestort gekregen. Na twee mailtjes in januari ( waar op geen reactie) op 14-03-2018 maar eens gebeld om te vragen hoe het met de terug storting stond. De medewerken zou het gelijk gaan uitzoeken en vond het raar dat er niet op de mails was gereageerd. Vandaag 15-03-2018 mijn rekening gecheckt en geld alsnog terug gestort. Ik wil hierbij GoedEnKoop.nl hartelijk bedanken voor deze afhandeling en hou het maar op een miscommunicatie. Vandaar deze goede beoordeling.”
  • h.s.: “zeer slechte ervaring met dit bedrijf. 2x achter elkaar een fout gemaakt. niet netjes opgelost. zelf regelen niks van hun zijde uit. wel mooi praatjes naar deze zijde maar iets doen ho maar jammer. zal het niet aanbevelen aan anderen in mijn vriendenkring. Ook niet op bol.com. Waar men ook adverteert en niet oplet of het product er is.”
lees meer ervaringen >