Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2011


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PaHeDomotica heeft 726 5 ster reviews 726
PaHeDomotica heeft 111 4 ster reviews 111
PaHeDomotica heeft 6 3 ster reviews 6
PaHeDomotica heeft 2 2 ster reviews 2
PaHeDomotica heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Wim

    snelle levering en goede service denkt in oplossingen, niet in problemen

  2. Chris

    Prima ervaring. Net offertetraject. Snelle beantwoording van vragen. Bestelde materialen door Paul zelf gebracht om de kwaliteit van de te leveren materialen te borgen. Aanbevelenswaardig.

  3. Hoe zou je PaHeDomotica beoordelen?

  4. Menko

    Prima webshop waar je echte service krijgt. Paul denkt met je mee bij de aankoop zodat je een werkend systeem hebt. En ook bij problemen bij de installatie is hij met raad paraat met minimale response tijd. PaHeDomotica is webshop die verstand heeft van de producten die ze verkopen en zeker geen dozen schuiver. Ik heb nog een hele verlanglijst met uitbreidingen die ik zeker bij hier ga kopen.

  5. theo

    snelle afhandeling van de elekrische rails.en reeds de volgende dag in huis grote pluim . Na montage kwam ik er even niet meer uit maar na telefonisch contact doet hij als de beste.eindelijk een webwinkel die waar geeft voor zijn geld. niks anders dan complimenten. groetjes theo

  6. Anton

    Had een X10 ontvanger heel snel nodig, heb ik zelfs dezelfde dag op kunnen halen. Zeer fijne en snelle service !

  7. J@n

    Gelukkig bestaan ze nog, websites die ook echt de moeite doen alles goed te laten verlopen. Heb een aantal rolgordijnen gekocht waar achteraf bleek de IR transmitter niet goed mee te praten. Samen met Paul nette oplossing gevonden wel wat kostbaarder maar ook daar is hij me in tegemoed gekomen. Uiteindelijk werkt het nu helemaal naar me zin en is misschien nog betrouwbaardere dan met met IR besturing. Wat ideeen zitten uitwisselen en nadat ik wat bedacht had snel spullen geregeld, bleek later toch niet wat het zou moeten worden en kon zonder prbleem terug en werdt netjes gecediteerd. ( was wel ongebruikt natruurlijk ) Ik kan dus alleen maar zeggen, alleen maar lof en zeker voor mij een site waar ik meer spullen ga aanschaffen. De spullen kosten toch best wat geld dus dan is een goede support en snelle site erg prettig om zaken mee te doen. Goed bezig Paul!!