Prima service en snelle levering. Telefonisch contact gehad over technische aspecten v/h product - op alle vragen antwoord gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J. Ruijs
- Paul
Uitgebreid domotica-assortiment met ook de wat zeldzamere S10/X10-modules voor een scherpe prijs. Al vaker hier wat besteld en ben tevreden over de service.
Hoe zou je PaHeDomotica beoordelen?
- Ed Vorst
Duidelijke site met goede beschrijving van de producten. Snelle en goede levering. Ook heldere telefonische ondersteuning.
- K. Visser
Prima ervaring, 2 systemen voor rolgordijnen besteld. Een van de motoren bleek het niet goed te doen, na wat heen en weer gemail ( om een oplossing te vinden) deed een motor niets meer. Konden hem direct terug sturen ( bleek kapot), werd direct nieuwe verzonden. Werd heel goed afgehandeld.
- Henk
Wilde mijn overgordijnen met een druk op de knop kunnen openen. Bij een grodijnwinkel zou me dat ¤ 1.400,= kosten bij een ander groot bedrijf ¤ 700,= Gezocht op internet en bestelde bij OaHeDomotica voor ¤ 190,= een rail. Met wat hulp hangt deze nu en werkt perfect. Levering en na levering werden erg vlot en goed afgeleverd.
- Willem
Net als vorige keer zeer vlot verstuurd (zelf voor dat het geld er bij Paul 'op stond'). bekend met het product, dus geen problemen. Net als de vorige keren goed verpakt. Kortom: snel, betrouwbaar en goed product. PS :De TM betrof de 'zilveren' uitvoering; mss heb ik dit over het hoofd gezien, mss één van de laatste, maar een witte had graag gemogen.