Goede webshop Het is niet helemaal duidelijk hoe met ideal te betalen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Andrea
Correcte afhandeling van de hele bestelling zowel wat betreft de opvolging, de levering en de communicatie. Wij zijn uiterst tevreden. Neen,
Hoe zou je De Kaarswinkel beoordelen?
- Monique
Ik heb verder geen opmerkingen.
- L. Jongepier
nvt nvt
- Geesje
Levertijd was vrij lang. waarschijnlijk door kerst.
- Susette
Ik heb verder geen opmerkingen.