Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hippe Girls heeft 3687 5 ster reviews 3687
Hippe Girls heeft 627 4 ster reviews 627
Hippe Girls heeft 79 3 ster reviews 79
Hippe Girls heeft 41 2 ster reviews 41
Hippe Girls heeft 78 1 ster reviews 78

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Linda

    Snelle levering. Veel keuze en hierbij nette prijzen. Als het aan de kinderen ligt, gaan we hier elke week een keer kijken ;-) en kopen. De bestelde producten zijn mooi verpakt. Echt een cadeautje om uit te pakken.

  2. Marlies van der Horst

    Leuke website, ze hadden precies het cadeautje dat ik zocht. Toen ik nog een paar vragen had en deze mailde werden deze uitgebreid beantwoord. Top!

  3. Hoe zou je Hippe Girls beoordelen?

  4. Anita

    Super leuke spulletjes en het kleine probleempje met de bestelling, keurig en snel opgelost.

  5. Dushi Pietersma

    goeie prijzen en erg tevreden over de oorbelletjes. er was een actie dat je 1 paar gratis oorbellen kreeg als je 3 paar bestelde. helaas waren deze oorbellen niet geschikt voor mijn kleine meisje. dit voelde wel als een teleurstelling. verder een prima site en zou er zeker nog een keer bestellen maar zou dan niet voor de gratis oorbellen gaan.

    Reageer
  6. Willemijn Schilperoort

    Bij drie setjes oorbellen kreeg je een setje oorbellen gratis. Ik bestelde er dus speciaal een derde setje bij. Ik moest bij het bestellen wat ingewikkelde vragen beantwoorden, maar omdat er een setje ad €0 in het winkelmandje zat dacht ik dat het goed was. Bij bezorging bleek ik echter toch geen gratis setje te hebben gekregen. Ik mailde de klantenservice, kreeg een niet zo vriendelijke standaard reactie terug. Ben toen nog wat gaan speuren en er bleken veel en ingewikkelde regels te gelden waardoor ik met mijn bestelling blijkbaar niet in aanmerking kwam voor het gratis setje (stond overigens nog steeds wel op de factuur vermeld?). Niet te volgen regels eigenlijk. Mijn advies: geef de gratis oorbelletjes gewoon wel óf niet. Of zet er op =op bij. Al die voorwaarden maken het gecompliceerd en dat frustreert klanten alleen maar. Effect op mij is in ieder geval: volgende keer toch maar een andere webshop, hier maken ze mensen blij met een gecompliceerde dooie mus.

    Reageer
  7. M

    Mooie oorbellen en niet duur