Prima Services. Leuk verpakt met aandacht! Mooie oorbellen voor een leuke prijs
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M Mulder
- Patricia zoutenbier
Jammer dat ik 1,95 voor het verzenden moest betalen terwijl het verzenden maar 0,88 cent was.
Hoe zou je Hippe Girls beoordelen?
- Elvira Arisz
Goede service, kon het product snel ophalen. Was ook nog leuk verpakt!
- Marianne Griekspoor
Snelle levering..Leuk verpakt en kleindochtertje was er heel blij mee! Echt een aanrader!
- liesbet
Vlotte en vriendelijke bediening! En mooi en degelijk materiaal!
- Suzanne De kater
Mooi verpakt snelle levering