Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tafels99.nl heeft 178 5 ster reviews 178
Tafels99.nl heeft 13 4 ster reviews 13
Tafels99.nl heeft 2 3 ster reviews 2
Tafels99.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Tafels99.nl heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Koos Admiraal

    Goede zaak goed product vriendelijke verkopers met concurrerende prijzen.

  2. Brinkhof

    Gewoon zo doorgaan, snelle levering en goede kwaliteit.

  3. Hoe zou je Tafels99.nl beoordelen?

  4. Gerrit

    Voor ons was alles perfect l. Hele goede service en perfect geholpen. Zelfs ons eigen ontwerp "een nieuwe stalen tafelonderstel" werd getekend en voor ons speciaal gemaakt. Chapeau

  5. Lauwers Valerie

    Binnenkort kopen we nog een tafel aan en dit zal ongetwijfeld weer bij tafels 99 zijn. Door de afstand tussen onze woonplaats en de winkel was het niet mogelijk om tot ginder te rijden. We zijn voortgegaan op de webshop. Om de kleur van het tafelblad te kiezen, stelden ze ons voor enkele houtstalen op te sturen. Ook qua verzendkosten praktich geen meerkost ondanks het feit dat we buiten de leveringszone wonen. Geen enkel minpunt te vermelden: mooi en degelijke tafel, vlotte levering, vlotte communicatie via telefoon en mail. Prijs-kwaliteit is uitstekend

  6. David de Jong

    We zijn langs d zaak gegaan en kwamen erachter dat er een nieuw soort poten was. Die hebben we besteld. Daarnaast een tafel van 3meter. Deze werd netjes gebracht en in elkaar gezet. We zijn tevreden. Er zit een klein scheurtje in het blad, maar als dat niet verder gaat kunnen we dat zien als natuurlijk en behorend bij eikenhout.

  7. Denise

    Ik ben heel blij met mijn product. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er was een minpuntje: mijn bestelling liep iets vertraging op, jammer dat ik daar zelf achteraan moest bellen maar ik werd heel goed geholpen en we konden samen tot een goede oplossing komen. Dus over het algemeen heel tevreden.