Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tafels99.nl heeft 178 5 ster reviews 178
Tafels99.nl heeft 13 4 ster reviews 13
Tafels99.nl heeft 2 3 ster reviews 2
Tafels99.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Tafels99.nl heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Hesseling

    Ondanks de coronaperiode ben ik erg goed geholpen, en toch redelijk snel geleverd. Ook toen ik wat problemen had was de service heel goed.

  2. Erna & Reinald

    Uitstekende service! We hadden een te klein onderstel bij onze ronde eettafel gekocht. Hierdoor was de tafel nogal wiebelig. Tafels 99 heeft daarna 'gewoon' een groter onderstel geleverd en gemonteerd. Klasse!

  3. Hoe zou je Tafels99.nl beoordelen?

  4. Ingrid Pruiksma

    Wij waren op zoek naar een boomstamtafel, wat we zagen was het net niet. Tot we bij Tafels99.nl binnen stapte. Allereerst werden we zeer vriendelijk geholpen, er werd verteld wat de mogelijkheden waren qua blad, kleur en poten. Wij hebben er erg lang rond gelopen en onze keuze zorgvuldig afgewogen. Dat was totaal geen probleem. In de werkplaats vonden wij het tafelblad dat wij zochten. Wat een feestje om daar rond te lopen. De poten hadden we al uitgezocht, toen was snel geregeld. Wat een geduld heeft hij met ons gehad. De levertijd was uitstekend, de poten werden er thuis ter plekke onder gemaakt, rekening houdende met onze wensen. Wat een geweldige positieve ervaring. De tafel is ondertussen een paar jaartjes oud en wordt alleen maar mooier.

  5. Wildeboer Schut, Robert

    Uitstekende service

  6. Ronald Wijlens

    Zeer tevreden over de nieuwe eettafel van Tafels99. Na eindeloos zoeken in standaard woonwinkels de tip gekregen om hier eens te kijken. Dankzij een stukje maatwerk precies de tafel gekregen die we zochten. Erg blij mee!

  7. Paul en Anja

    Prachtige tafel. Helemaal naar wens gemaakt. Super blij mee.