Zo komen de belofte om dezelfde dag te versturen niet na. Ze reageren niet op mijn vraag hoe lang het duurt. Ik ging er al vanuit dat ik gescamd was, maar ik kreeg ineens een mail dat de verrekijker eraan kwam: verstuurd uit Tsechie!! Ze reageren ook niet op mailvragen ('waar blijft mijn verrekijker'). Dit wil ik niet, dus ik bestel hier nooit meer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- jhm coumans
- Nic Rogier
Klantenservice was onbestaande, levering wordt zgz. daags na bestelling uitgevoerd, we zijn al 10 dagen verder en nog altijd NIKS ontvangen. Het lijkt wel een spookfirma die gewoon alles doorgeeft aan een Duitse leverancier Bresser ....
Hoe zou je VerrekijkerGigant beoordelen?
- Theo Strobbe
snelle levering, mijn bestelling was zo thuis.
- Monique
Ben al twee weken op een bestelling aan het wachten, ik heb al zeker 4 mailtjes de deur uit gedaan en krijg helemaal geen reactie, lieve mensen bestel niks bij de verrekijker gigant want je wordt hier opgelicht. Je kunt ook niet bellen want de telefoon nummers zijn niet in gebruik, maar ik ben de dupe en 140 euro lichter.
- Micha
fijne communicatie, hulpvaardig en mooi product
- S.T. Haan
Goede informatie, makkelijk bestellen en snel geleverd!