De levering gebeurde door jullie zeer correct en ik had de verrekijker zoals beloofd de volgende dag UITSTEKEND Ik heb echter wel klacht neergelegd tegen UPS. Deze worden geacht zich bij de klant aan te melden. Wij kregen echter een briefje in de bus met de vermelding: Jammer maar we troffen niemand aan, dit terwijl we thuis waren . Volgens het afhaalpunt ( krantenwinkel Antwerpsesteenweg 122 in Lier) is dit niet ongebruikelijk. medewerkers van UPS doen dit om tijd te besparen. Geen ramp voor ons want we wonen heel dicht bij de boekenwinkel maar de punt is dat je thuis blijft omdat je een zending verwacht en in dit geval kan je beter laten opsturen naar het afhaalpunt. Dit staat volledig los van jullie service vandaar ook UITSTEKEND
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jean-Pierre Onsia
- Ronny Kerckaert
Alls is korekt verlopen vlugge levering heb net nog een bestelling gedaan jammer verkeerde bestelt zouw willen ruilen hoop dat het wisselen ook goed verloopt
Hoe zou je VerrekijkerGigant beoordelen?
- David Nelissen
Goede en snelle levering!
- Daniel Vanherck
Zeer correcte firma. Na een verkeerde bestelling van mijzelf werd de kijker na retour binnen de week volledig terugbetaald. Ik kan verrekijkergigant ten zeerste aanbevelen. Proficiat
- maarten van Rijn
netjes op tijd, prima materiaal
- A.G. de Jong
Prima, snelle levering. Absoluut pluspunt is de mogelijkheid om zo nodig kostenloos te retourneren. Dat bleek niet nodig, maar voor mij wel een reden om het product bij deze winkel te bestellen.