Fijn dat ze veel oog hebben voor duurzaamheid. Ik kon de CO2 van de verzendkosten compenseren en ik kreeg de bestelling in een hergebruikte doos. Super!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilda Feenstra
- Nina Smit
Heel tevreden. Super persoonlijke service. Er werd goed meegedacht en het eindresultaat zag er prachtig uit!
Hoe zou je Natuurvol beoordelen?
- Yvonne Lens
Winkel met een personal touch...Hartelijke en enthousiaste reactie bij de aankoop, dat is gewoon leuk in deze afstandelijke tijden van dingen aanschaffen zonder menselijk contact..
- Dianne Gartz
Prima service, opgehaald in de mooie winkel in Workum.
- Martine Vanhulle
Leuke spulletjes, vlugge levering en correcte informatie
- Jolanda van Opzeeland
Snelle levering, leuk product.