Nette winkel, mooie spullen en leuke verkoper ;-)
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dieuwke Kurpershoek
- Telse Letschert
Mooie producten en hele fijne service. Echt een aanrader.
Hoe zou je Natuurvol beoordelen?
- Tessa Volgers-de Zwart
Leuk assortiment en een uitstekende en persoonlijke service!
- Heidi Van Dam
Sustainable verpakt met een personal note!
- Esther Eijkelboom
Heel netjes met aandacht en liefde verzorgd!
- M.C.J Vermeer
Hele goede service en vriendelijk personeel