Enige positieve aan de aankoop is de snelle verzending. Helaas is het product totaal niet wat je verwacht. De producten worden met stickers beplakt. Dit staat nergens op de website bij het artikel aangegeven. Hierover contact opgenomen en staan niet open voor een compromis. En “op maat” gemaakte producten mogen niet retour gestuurd worden. Neem aan dat stickers niet zo moeilijk zijn om te verwijderen 😉. Niet de kwaliteit voor de prijs die je betaald.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anouk
- Alissia
Dacht een leuke spaarpot voor men dochtertje te bestellen, maar hij was het geld niet waard je ziet dat alles is geplakt en niet goed is geverfd helaas niet tevreden over deze bestelling.
Hoe zou je Het Winthager Shuuske beoordelen?
- Joyce van Essen
Wat een geweldige winkel! Super snel geleverd, onwijs leuke kaart en berichtjes erbij. Netjes ingepakt. Zeker een aanrader om hier te bestellen, mocht ik weer wat nodig hebben zou ik zeker hier bestellen.
- Lisa vandenbulcke
Geweldige service! Ik moest echt niet lang wachten op mijn bestelling! Mijn kinderwagentje is tot de puntjes enorm verzorgd! Ik ben heel tevreden! Bedankt!
- Tran
Goede communicatie, meedenken snel en servicegericht!
- Sharon
Snel geleverd, mooi bedrukt, super leuk ingepakt! Omdat ze twijfelde aan het geslacht bij de naam die op het spaarpotje moest, zat er een persoonlijk bericht bij dat ze voor de zekerheid een twee kaartjes erbij hebben gedaan, een roze en een blauwe. Super service! Heel persoonlijk en daardoor uniek.