Heb de stickers nog niet opgeplakt op de Babboe fiets, maar de kwaliteit ziet er goed uit, en de beschrijving hoe ik moet handelen vind ik erg handig. Dus ik denk goede aankoop
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J M BLoem
- hENK SENGERS
Geen klachter bestelling kwam in goede staat op tijd aan
Hoe zou je JERMA - AllerhandeStickers beoordelen?
- Jannet Zijlstra
zwaluwen besteld voor op mijn ramen te plakken,ze zijn zo mooi,,ben er heel tevreden mee,, wil nog andere raamstickers bestellen,,zit nog in vehuizing/opknappen huidige woning,,komt goed,, kan me hiermee lekker uitleven :) groet Jannet
- Anita Boersma
Niets op aan te merken :)
- Sandra van gils
Super snelle levering en precies wat ik besteld had!
- Richard de Swart
snelle en juiste levering, goed productomschrijving uitgebreide website