Super service. Stikker kwam binnen met een kleine beschadiging. Kan gebeuren. Ik kreeg direct zefs 2 nieuwe stikkers opgestuurd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marco Den Haan
- P. Messemaker
De stickers zijn tóp, maar de postbode had ze gedeeltelijk “verkracht” en kreeg ik een “sorry voor de schade” kaartje van ze, dat was minder. Ik heb de stickers kunnen redden maar dit was niet aan jullie te verwijten.
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- W. A. Polman
Niet het juiste, bestelde . Moest plakken binnenzijde raam!
- Harry Eefde
Had de verkeerde kleur besteld, s'avonds direct een mailtje gestuurd volgende ochtend om 8 uur al een mail terug word geregeld, bedankt en snel geleverd.
- A Philipsen
Verkeerde bestelling geleverd Gemaild hierover Geen reactie ontvangen
- Helma Westerbeke
ging vlot en netjes