Mooie kwaliteit en snelle behandeling
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Willem Van Dijck
- René
Er wordt beloofd vooraf een proef te maken, dit is foutgegaan waarna de fout bij de klant neergelegd wordt en geen oplossing wordt gezocht.
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Fien
Erg mooie stickers voor een prima prijs. Nog geen ervaring hoe ze er uitzien als ze wat ouder zijn maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat wel goed zit. Verzendtijd is iets langer (vandaar 4 sterren) dan reguliere bestellingen elders maar dat was geen probleem. Was ook van te voren bekend.
- Chica
1 keer een naam sticker besteld en ontvangen met teveel lijm erop waardoor ik de letter niet van de tegenhanger afkreegndaarna kreeg ik de bestelling nogmaals toegezonden en dat werd in een verkeerd formaat geleverd ... ER KOMT GEEN 3e KEER !
- Richard Wennink
Voor een sticker van 2,95 vragen ze 6 euro verzendkosten????
- Stephan Tiessen
snelle levering en de bestelling was uitstekend