Michiel Van Ormondt
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Stickermaster, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima.
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima.
Weil es nette Holländer sind.
Misschien wel handig om even een handleiding bij te voegen voor het bevestigen van de sticker. Moest nu eerst een mail sturen naar de klantenservice om een instructie te krijgen, wat overigens snel en goed gebeurde.
Ik had ze ruim op tijd besteld voor Koningsdag. Alleen kwamen ze een dag later aan, waardoor ik ze dus niet heb kunnen gebruiken op Koningsdag zelf waar ze voor bedoeld waren.. :(
prima sticker, plakt prima op het glas. Klantenservice, nazorg en garantie kan ik niet bepalen, verder geen contact mee gehad, heb 4 sterren gegeven... zal wel goed zijn
Alles netjes ontvangen zo als ik het wilde hebben. Binnen een korte tijd.