Gemakkelijk bestelsysteem, snelle verzending, goed produkt en zeer prettige prijzen !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne Vroegop
- Laura
1 sticker besteld en 2 gekregen! En super goed geïnformeerd via email. Top
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Carlos Arkink
Helaas heb ik heb mijn stickers nog niet ontvangen.
- Am Snel
Mooie stickers, netjes geleverd
- Bulent Demir
Geweldige service. Bestelling om onduidelijke redenen niet ontvangen. Op aangeven erg attent opgepakt en nogmaals in goede orde verzonden. Prima producten voor prima prijs. Zeker weer bestellen gezien aanbod en service / aftercare.
- Jaap Van Der Putte
ik heb 2 x een naambordje besteld en kreeg 1 bordje met de letters door elkaar gemaakt, mooie letters maar niet wat ik verwachte