Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patty Ebbeling
- Sinead Bleumink
Wel lange wachttijd in verband productiefout. Maar uiteindelijk wel goed opgelost.1 Van de sticker was te klein, wel snel opgelost. Dank hiervoor.
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Christa Hoven
Vlotte en correcte verzending 👍🏼
- Tonny
mooi product, snel geleverd en een prima prijs
- Leo Jansen
Gewoon goed ,zoals het hoort
- Wilma Van Den Brink
Snelle levering , goede prijs