De stickers zijn prachtig, niet duur en erg makkelijk aan te brengen. Communicatie van de webwinkel is zeer goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Edith
- P Vonk
Snelle en goede levering top.
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Rutger Bonneveld
Door na controle uit re voeren,dan hadden ze kunnen zien dat 1 on afgewerkt is (druppel aan de zijkant). 2 door de rode stippen (Japanse vlag) in het midden te plaatsen zonder vuil er tussen. Dan laat ik het verzenden en het kwijt zijn in het midden. Fijne dag!
- Dirkjan
Netjes gelevert,goeie kwaliteit
- Barbara Vandebourry
mooier dan wat ik in gedachten had, heel tevreden
- Marloes Mallinckrodt
Top! Een echte aanrader!!