Bestelling geplaatst. Vertraging in levering gemeld. Goed afgehandeld
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- E. Pelupessy
- Lout Donders
Gewoon prima in orde
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Katie Ligthart
Goede service, snelle levering
- B Van Gorp
snelle levering
- Regilio Bleijs
De sticker was precies zoals ik hem online had besteld. Zeer hoge kwaliteit en makkelijk te plakken. Supersnelle service en een fijne website.
- Grace
Ze hebben mooie stickers voor de fiets en ook de letterstickers zijn mooi. Ik vind de verzendkosten wel prijzig, de verzending mag ook wel wat sneller (het duurde langer dan een week) en de stickers mogen ook beter worden verzonden (in een envelop met luchtkussentjes bijvoorbeeld). Maar misschien ben ik verwend met andere winkels...