Ik heb er twee gekocht...waarom? Omdat heerlijke en mooie gilets zijn.die heel fijn zitten.de levering was ook snel in een grote papieren zak! Heel fijn!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeannette Vankeulen
- Philomena
Snel geleverd en prachtig mooi product! Zeer tevreden!
Hoe zou je Hindi&Bindi beoordelen?
- Janna
Ik vind de prijs / kwaliteit verhouding niet heel goed. De heilige koe die ik had besteld viel een beetje tegen, gezien de prijs.
- Rene Relouw
Wat ik had besteld kwam netjes aan en erg op tijd super. En de spullen die ik had besteld was prima. Ja ben zeer tevreden
- Eva Habets
Snelle levering Prachtige vlaggetjes mooi ingepakt met persoonlijke boodschap
- Guda Reuvers
Stof was van mooie kwaliteit