BootPlus watersport accessoires & onderdelen
-
luc lambrecht
Verkopen sets maar ook los,enkel niet alles los???
Antwoord van BootPlus watersport accessoires & onderdelenBeste heer Lambrecht,
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Graag willen we de situatie nogmaals verduidelijken en hierop reageren.
U heeft bij ons geïnformeerd naar de mogelijkheid om een losse motor te bestellen, omdat de door u bestelde ruitenwisserarm en -blad niet op uw huidige ruitenwissermotor passen. We hebben dit voor u uitgezocht en vastgesteld dat de motor helaas alleen als onderdeel van een complete set leverbaar is. U heeft gevraagd of wij de motor uit een set konden halen, maar wij hebben u uitgelegd dat dit niet mogelijk is.
Om u toch zo goed mogelijk tegemoet te komen, hebben wij een voorstel gedaan om een volledige set met extra korting te leveren, zodat uw kosten zo laag mogelijk zouden blijven. We hebben dit als een goede oplossing gezien om u verder te helpen.
Wij streven er altijd naar om onze klanten optimaal van dienst te zijn en vinden het jammer dat dit in uw geval anders is ervaren. Mocht u nog verdere vragen hebben of als wij u alsnog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Bootplus -
Koenraad Joris
top service, goede communicatie
-
Hoe beoordeel je BootPlus watersport accessoires & onderdelen?
-
Jvb
Mail gehad dat het 3weken ging duren ipv de beloofde 2 tot 3 werkdagen. Om vervolgens ook nog de verkeerde fikters te ontvangen.
-
Peter Veenman
Snel geleverd
-
John Hofland
Online bestellingen duren meer dan 2 weken ondanks een telefoon gesprek voor ik bestelde die het sneller beloofde. Na 2 weken heb ik gebeld en toevallig zouden de artikelen die dag binnen komen. Dat was niet waar want de artikelen waren al ingeboekt naar op "voorraad". Toen ik daar op wees werd er beloofd de artikelen de zelfde dag op te sturen maar ook dat was een loze belofte want pas de volgende dag aangemeld bij postnl. Kortom, als webshop geen aanrader maar in de winkel wordt je heel goed geholpen.
De reactie van de webshop staat vol onwaarheden. De bestelde artikelen waren inderdaad niet op voorraad maar zijn bij ontvangst van Vetus de week voor ik aan de bel trok ingeboekt als voorraad ipv deze onmiddelijk op te sturen. Toen ik daar maandag ochtend na 2 weken op wees werd beloofd deze dezelfde dag op te sturen. Dat gebeurde ook niet, maar deze werden pas dinsdag middag aangemeld bij post nl en dus pas woensdag geleverd. Het hele verhaal dat het de schuld van Vetus was is uit de duim gezogen. Kortom de reactie staat vol onwaarheden. Als je niet in de maling wil worden genomen moet je hier niet bestellen.Antwoord van BootPlus watersport accessoires & onderdelenGeachte heer Hofland,
Het spijt ons te vernemen dat u ons een beoordeling van 2-ster heeft gegeven. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en streven ernaar bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te versturen.
Helaas was één van de door u bestelde producten niet op voorraad en diende dit alsnog besteld te worden. De levering van dit product heeft langer geduurd dan oorspronkelijk voorzien. Zodra het product binnenkwam, hebben wij ons uiterste best gedaan om deze zo snel mogelijk naar u te verzenden.
Wij hopen dat de overige producten naar wens waren en vertrouwen erop dat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice BootPlus
-
Johan Warnas
prima levering volgen planning
-
Ruud
Vlotte levering
-
J. Mourmans
Goede service en uitleg bezorging prima
-
anonym
All ok
-
Ger Jager
Goed product en goede service!
-
paul lauret
Bestelling is niet conform de website verlopen.
Ruim voor 1600 uur besteld en pas na 4 dagen geleverd.
Voor mij reden om niet meer te bestellen bij deze toko.Antwoord van BootPlus watersport accessoires & onderdelenGeachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet geheel naar verwachting is verlopen. Helaas is het ons niet gelukt om uw bestelling op dezelfde dag te verzenden. Aangezien uw order op vrijdag werd geplaatst, konden wij deze pas op de eerstvolgende werkdag (maandag) versturen. We zijn blij te kunnen melden dat het pakket de dag daarna bij u is aangekomen.
Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service te verbeteren, zodat we in de toekomst uw verwachtingen kunnen overtreffen. Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice BootPlus
-
Fokko Fokkema
Goed en snel geholpen bij vertraagde levering
Antwoord van BootPlus watersport accessoires & onderdelenGeachte heer Fokkema,
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben uw pakket op 25 oktober verstuurd, maar helaas heeft GLS vertraging opgelopen met de levering. Zoals persoonlijk met u besproken, wordt uw pakket maandag gescand en dinsdag bij u afgeleverd. We hopen dat hiermee uw ontevredenheid is weggenomen en dat u alsnog tevreden bent met onze service.
Mocht u verdere vragen hebben, staan wij uiteraard voor u klaar. -
Gerard Hoendervanger
snelle leverong van gewenst artikel
-
Berend Hiemstra
keurige levering!
-
Edzard Braam
Klantenservice was niet op de hoogte van de voorraad.
Er werd beweerd dat de door mij bestelde landvasten voorradig waren en dezelfde dag nog verstuurd zouden worden.
Niet dus, na tien dagen had ik ze uiteindelijk in huis, veel te laat om ze te kunnen beoordelen.
Mijn boot ligt inmiddels in de winterstalling met de oude versleten landvasten.Antwoord van BootPlus watersport accessoires & onderdelenGeachte heer Braam,
Het spijt ons te vernemen dat u ons een beoordeling van twee sterren heeft gegeven.
U heeft bij ons meerdere exemplaren van hetzelfde product besteld, echter bleek onze voorraad op dat moment niet toereikend om direct aan uw volledige bestelling te voldoen.
Om uw bestelling toch zo spoedig mogelijk te kunnen leveren, hebben wij de ontbrekende artikelen direct nabesteld. Deze konden binnen een termijn van zeven werkdagen worden verzonden.
Onze excuses voor de vertraging die dit voor u heeft opgeleverd. Wij hopen dat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice BootPlus -
Ad Dekker
Groetjes
-
H.Zwart
gebeld na onduidelijkheid op site en medewerker had direct en gepast antwoord waarnaar ik de bestelling kon plaatsen. prettig verloop van bestelling; niks mis mee!
-
Corrie
Mooi product. Goed verpakt en binnen de verwachte datum geleverd
-
Anika malsen
Netjes verpakt .goede levering ,moest ze om iets mailen ook netjes antwoord terug gekregen . Top
-
Thomas Rohkrämer
Schnelle Lieferung, gerne wieder!