Netjes volgens afspraak geleverd. 1 minpunt: er is alleen 1 duitse gebruiksaanwijzing en er miste wat omderdelen. Gelukkig heb ik zelf altijd veel momtage materialen, dus dit was niet zo een probleem. De originele verpakking zat er niet meer om, alleen wat sealfolie. Maar ik was blij dat er geen zichtbare schade is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Erwin Soeting
- Tom
Werd goed op de hoogte gehouden wat betreft de levering. Werd half uurtje van te voren gebeld op de daadwerkelijke leverdatum. Vaatwasser werd keurig netjes naar binnengebracht.
Hoe zou je www.wasgigant.nl beoordelen?
- Omar Shafqat
Excellent product and service. Went really smoothly.
- Marjon Mulder
Mooie prijs en goede service
- Mandy
Heel blij met de wasmachine. B-keuze was geen beschadiging, maar een Duits bedieningspaneel. Snel geleverd en prima geïnstalleerd. Wat mij betreft is wasgigant een aanrader.
- Marie
Top, maandag verkeerde wasmachine geleverd, en kreeg donderdag de juiste geleverd. Netjes de wasmachine voor mij geïnstalleerd, en daarna pas betaald. Super blij met de service en hulp.