Niet normaal blij met onze wasmachine en droger. Minimale krasjes zitten er op. Zo onbelangrijk en niet zichtbaar. Machines zijn perfect. De service is heel perfect. Geen woord van gelogen. Ik raad iedereen aan hier zijn spullen te kopen. Ik paas al mn vrienden door. Enige is uiteraard de fabrieksgarantie die je niet meekrijgt. De garantie van wasgigant van een jaar vind ik prima. En helemaal voor deze prijs. De machines zijn nieuw en gaan lang mee. Noelle en ik zijn meer dan tevreden. Groeten, Ferri Somogyi
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ferri en Noelle Somogyi
- Sander
Op zondag besteld, maandag al in huis. Aangesloten en al. Oude machine is meegenomen. Kortom: alle zorgen uit handen genomen. Ook een mooie machine voor een keurige prijs. Ideaal dus! Van harte aanbevolen.
Hoe zou je www.wasgigant.nl beoordelen?
- erik brands
Waardeloze firma : zijn telefonisch niet bereikbaar , bellen ook niet terug .Na 4 dagen komen ze tot de conclusie dat ze niet aan Limburg leveren . Als ze niet aan Limburg leveren , mogen ze dat wel op de website vermelden .Of op bij het invoeren van mijn adres daar een melding van maken .Mag dat Uiterst onbetrouwbare firma ! Ik snap niet hoe deze firma zo hoog kan scoren .
- Van Koppenhagen
Keurige nette service Droger Vrijdag besteld om 11.00 uur en zaterdag om 8.30 geplaatst Bezorger was heel vriendelijk goed uitleg Erg tevreden over Wasgigant
- Cees & Ingrid Hensen
Wij hebben met contact op dinsdag per mailen voor wasmachine en wasdroger besteld. Donderdag ochtend geleverd. Woensdagmiddag krijg ik een e-mail hoe laat hun komen. Afspraak was 10:15 / 11:15 uur. Donderdag heb ik een whatsapp en sms ontvangen zijn onderweg rond 11:00 uur thuis bezorgers. Hun komen klein paar minuten binnen. Super snel levering. De bezorgers en monteur hebben 2 oude van boven naar beneden wasmachine en wasdroger naar buiten. Ook 2 nieuwe wasmachine en wasdroger naar boven gebracht En ook aangesloten. De bezorgers en monteur hebben een pluim verdien super goed ook met contact per e-mail heel super geregeld. Jullie zijn top goed geregeld. Dat zal ik nooit vergeten. Ik heb hun gevraagd voor bakje koffie, hun hebben geen tijd, maar lekker koeken meenemen. Helaas jammer de jongens hebben top verdien.
- Peter
Ook wij een wasmachine besteld. Helaas met een naar geluid. Na een telefoontje werd het keurig netjes opgelost. De wasmachine werd omgeruild voor een andere, wel hetzelfde merk en type. Gratis. In 1 woord zijn wij GEWELDIG geholpen. Bedankt en een grote pluim voor het Team van Wasgigant. Zo kan het ook.