Henk Nolsen
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij GlasGigant.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Gewoon goed
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Gewoon goed
Ze zijn hulpvaardig bij het samenstellen. Nadat er geleverd is has een glasplaat foute afmetingen (zij hadden deze op verzoek nog handmatig toegevoegd aan de order). Alle communicatie is stilgevallen sindsdien.
glas in verpakking meesturen voor dit geld.
Niets, prima in orde !
Redelijk qua prijs
Goede levering en communicatie