Snel besteld en geleverd. Netjes verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerrie Terpstra
- Diana Doorn
Newstyle levert snel en erg keurig je bestelling. De broek die ik had besteld zat eerst verpakt in papier en daarna in een mooi gesloten verpakking.
Hoe zou je NewStyle.nl beoordelen?
- Jolien
Snelle levering, goed verpakt!
- Kim
Goede, vriendelijke en snelle service. Ik had online een trui besteld, alleen viel de kleur van de trui niet uit zoals aangegeven op de website. Hiervoor heeft de desbetreffende winkel mij netjes gebeld om dit uit te leggen en gratis retourneren aangeboden als de kleur niet zou bevallen. Uiteindelijk niet nodig geweest en was mijn vriend super blij met zijn nieuwe trui!
- Nicole Elsten
Duidelijke website en snelle levering, keurig verpakt😁
- Janka
Mooie merken, duidelijke communicatie en snel verzonden.