Gister besteld nu al in huis. Ook goed contact met de klantenservice. Reageren super snel op je vragen per mail.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Baukje Nijdam
- Rini Brood
Zeer snel met leveren en keurig netjes verpakt. Super blij mee
Hoe zou je NewStyle.nl beoordelen?
- Diny Jacobs
Tijdens mijn bestelling iets niet goed aangegeven. Een erg vriendelijke medewerker, belde mij, omdat met mij te bespreken! Dat vond ik 🔝👍
- Erika van Nunen
heb produkt nog niet in huis maar hierover is al wel gemaild
- Benny De Haes
Snel geleverd - KWALITEIT
- Margo Verkaik
Super snel , grandioos !