Tja, wat moet ik zeggen. Het was opnieuw een perfecte service. De brownies waren wederom uitstekend van smaak. Dat is waarom hier bestel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sebastiaan
- Mies
Website makkelijk te navigeren. De Brownies waren heerlijk.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Marieke
Mijn lieve jarige vriendin vertelde me dat deze brownies erg lekker waren. Dus ik ga zeker nog eens vaker brownies versturen. En misschien ook maar snel eens naar mezelf want ik moet natuurlijk wel weten wat ik weggeef ☺️
- Marjolein
Heerlijke brownies! Dit keer cadeau gedaan en ze vielen in de smaak.
- AJ
Goeie, snelle service en de ontvanger was zeer aangenaam verrast!
- Jan
Goede service, voldeed aan verwachtingen, lekker. Traktatie annoniem gedeeld bij een openbare repetitie NKK. Werd zeer gewaarderd