We gaan het een jaar uitproberen, elke medewerker ontvangt voor zijn verjaardag een doosje Brownies. De eerste reacties zijn goed!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anneke
- Vilente
Keurig verzorgd, super snelle levering en weer een blij verraste collega!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Nicky
Aantrekkelijke website, met net zo aantrekkelijke inhoud...! Heel leuk om brownies als cadeautje te kunnen versturen. De verrassing was groot, net als het enthousiasme van de ontvanger. Deze ga ik onthouden voor volgende gelegenheden.
- Een tevreden klant
Onze klanten vonden het een erg leuke (lekkere) attentie.
- David
Lekkere brownies en keuze uit een ruim aantal feestelijke verpakkingen.
- Liana
Netjes geleverd en bijzonder in de smaak gevallen, zeker voor herhaling vatbaar:-)!