Goede service door vriendelijke medewerkers, heerlijke brownies!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anita
- Manuela
Altijd heerlijke brownies!!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Charlotte
Leuk kado om te geven
- Tiineke
Fantastische service, snel en persoonlijk contact, heerlijke brownies
- Rik
We hebben de brownies cadeau gedaan en ze vielen zeer in de smaak! Het bestelproces is eenvoudig en de bezorging snel. Top dus.
- Annemiek
Wat een leuke en lekkere manier om iemand te verassen. Zeer goede kwaliteit en snelle levering. Fijn dat het gewoon door de brievenbus kan.