Heel kort voor het Sint weekend besteld en toch de andere dag ontvangen. Ze waren heerlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Han
- Maud
Besteld als verrassing voor m'n vriend aangezien ik in het buitenland zit, hij vond ze heerlijk en de levering was hartstikke goed! Zeker voor herhaling vatbaar :)
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Monique
Heerlijke brownies, mooi verpakt en snel bezorgd. Heel leuk om te geven en te krijgen!
- Irene
Ook hier een hele tevreden klant. Bestelling snel geleverd en hele enthousiaste reactie van de ontvanger.
- Rik
Een bijzonder smakelijk en super lekker kado om te geven met verzekerd succes bij de ontvanger. Op naar naar de volgende bestelling.
- Daisy
Ze werden door de ontvanger als “goddelijk” omschreven!!!