De kwaliteit van de producten is fantastisch, heel vers. alles goed verpakt en vlotte levering, ook in het buitenland! Ook bij vragen etc. een uitstekende klantenservice, steekt er met kop en schouders bovenuit. Een zeer tevreden klant
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingeborg van Geldermalsen
- Geert Kengen
Bestelling keurig afgeleverd en nog wat extra's om te proberen.
Hoe zou je Van Beekum Specerijen beoordelen?
- T E Bijlsma
Alles zoals belooft . Dus snelle levering . Goede kwaliteit .
- j.h. tesselaar
prima service en razend snel. Zeker aan te raden.
- JAN post
Super service
- Ruud Wormgoor
Bestelling werd snel geleverd en uitsteken verpakt.