Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tonerzone.nl heeft 404 5 ster reviews 404
Tonerzone.nl heeft 108 4 ster reviews 108
Tonerzone.nl heeft 10 3 ster reviews 10
Tonerzone.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Tonerzone.nl heeft 21 1 ster reviews 21

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Boarnstra

    Inktpatronen besteld voor de oude HP Deskjet printer van mijn ouders en voor die van mezelf. Prima vervanging voor een redelijke prijs. Goed verpakt en snel geleverd.

  2. John

    Snelle levering. Kwaliteit van de inkt kan ik nog niet beoordelen, maar alvast een setje huismerk inkt als voorraad gekocht voor een zeer goede prijs.

  3. Hoe zou je Tonerzone.nl beoordelen?

  4. Harry Slot

    Goed product snelle levering tweede keer toner gekocht scheel een hoop met anderen

  5. Albert van den Bergh

    Goede prijs en snelle levering. Over levensduur kan ik nog weinig zeggen.

  6. Jessica P.

    Op 9 april (laat in de avond) toners voor mijn Oki C612dn laserprinter besteld. Op de website staat vermeld dat als er voor 17.00u besteld wordt er dezelfde dag verzonden wordt, in dit geval dus op 10 april. Maar ik heb tot vandaag mijn bestelling niet ontvangen. PostNL app geeft aan: Bezorgtijd nog niet bekend. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. Op contact via de website, mail of bellen wordt NIET gereageerd. Zelfs geen mail gehad over niet op voorraad en dergelijke. Denk dat het afwachten wordt of ik mijn bestelling nog ga ontvangen. Slechte zaak!!! Update: op 15-04-2024 op een andere manier contact gezocht, namelijk via e-mail aan printerabc.nl. Nog dezelfde middag een mail gehad met excuses dat de bestelling vertraging had opgelopen en dat mijn bestelling de volgende dag afgeleverd zo worden. En inderdaad, midden in de nacht veranderde de track and-trace en ik zou dus 16-04-2024 mijn bestelling ontvangen en dat is ook gebeurd. Heb wel een mail gestuurd nog dat ze best hadden mogen laten weten dat mijn bestelling vertraagd was. Kortom: klantcontact is niet het beste bij tonerzone.nl/printerabc.nl. Hier mag echt wel wat aangedaan worden.

  7. Ferry

    Snel geleverd en goede kwaliteit!