Ik ben al jaren blij met de kwaliteit en leveringen van Tonerzone. Ik heb een keer ergens anders besteld en kwaliteit van de inkt was daar zo slecht dat ik alsnog hier besteld heb en sindsdien nog blijer ben met de inkt van Tonerzone die altijd goed is. Zeker als bedrijf zijnde fijn daar op te kunnen vertrouwen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Melissa Garcia Koel
- WH Tobben
Snelle, correcte levering, goed verpakt en installatie van toner zonder problemen.
Hoe zou je Tonerzone.nl beoordelen?
- Andries Swart
Alles is altijd voortreffelijk bij Tonerzone.
- S van der Stam
Top
- Schram
De webwinkel werkt gewoon zoals het hoort, de levering is conform planning en het bestelde product voldoet aan de verwachtingen. Geen gedoe, dus!
- JH teffelen
snelle levering , en een goede prijs top.