Tijdens onze vakantie op de Veluwe is de display van mijn fiets kapot gegaan. Dhr. Wisse heeft er voor gezorgd dat er de volgende dag al een nieuwe display gemonteerd kon worden. Wat een service! Daardoor konden wij onze vakantie zonder zorgen voortzetten. Nogmaals hartelijk dank!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fred
- Dianne
Heel erg tevreden over Wisse tweewielers vakmanschap, prima service, uitleg, ophaal/brengservice en klantvriendelijkheid staan bij hun hoog in het vaandel. Zelfs na reparatie van de versnellingsnaaf en kabel werd er enkele weken later gebeld om te informeren of de versnellingsproblemen opgelost waren, super deze klantvriendelijkheid. Ik zou willen zeggen als je dit alles niet wil Misse ga dan snel naar Wisse.. Zegt het voort..
Hoe zou je Wisse Tweewielers beoordelen?
- Brigit
Superservice ervaren bij de huur van een e-bike. Top!
- Marijke Wolting
Fantastisch vakmanschap! Bakfiets wederom als nieuw afgeleverd na een reparatie beurt.
- Fred Booden
Zaterdag tijdens fietstocht kreeg ik een lekke band in Kootwijkerbroek. Wisse hield eerst een lange klaagzang over drukte en geen tijd, maar monteerde toch een nieuwe binnenband voor het stevige bedrag van € 30,45. Na tien minuten fietsen was de band weer lek, mijn echtgenote fietste terug naar Wisse voor hulp. Hij deed echter niets meer voor ons, kon mij niet ophalen en had ook geen tijd meer om de band te maken. Ik heb mijn dochter gebeld, die mij en mijn fiets naar een fietsenmaker in Barneveld bracht. Deze monteerde weer een nieuwe binnenband en binnen 10 minuten kon ik weer fietsen. Kosten: € 17,50! Mensen, ga niet met een lekke band naar Wisse!!
- H. de Veen
Verstand van zaken en behulpzaam! In 2021 hebben wij onze bakfiets bij Wisse tweewielers gekocht. Toen er dit voorjaar een defect ontstond kon dhr. Wisse ons goed helpen en nog binnen de garantietermijn. Daarna had één van onze kinderen aan de kabel van de versnellingen getrokken en deden de versnellingen het niet meer goed. Via whatsapp met foto's en een filmpje kon dhr. Wisse ons vertellen wat we moesten doen en het probleem was verholpen. Dat noem ik service!