Mooi product ontvangen en netjes verzonden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sanne Gebruers
- Sabine Vervack
Qua levering niets op aan te merken. Mooi op tijd en zeer mooi verpakt. Ik vind persoonlijk de letters heel groot. Waardoor de ketting eigenlijk niet erg buigzaam is. Als je ze vastklemt kan ze haar tutje niet echt goed inhouden. Ik vind de leverkosten wel zeer hoog!
Hoe zou je Chewies&more beoordelen?
- Bonny Haanappel
Ik ben echt heel blij met mijn aankoop! Ziet er kwalitatief echt mooi uit en de prijs is leuk!! Super bedankt!
- Gijs zijlstra
Super snel en duidelijke communicatie via de mail! Leuk verpakt :-)
- Rubben Sofie
Leuke webshop, snelle en correcte levering!
- An
Het product werd binnen 5 werkdagen afgeleverd en was mooi ingepakt.