Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
QVerde Italian Car Parts webshop heeft 126 5 ster reviews 126
QVerde Italian Car Parts webshop heeft 3 4 ster reviews 3
QVerde Italian Car Parts webshop heeft 0 3 ster reviews 0
QVerde Italian Car Parts webshop heeft 0 2 ster reviews 0
QVerde Italian Car Parts webshop heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rijnsburger

    Prima webwinkel, veel keus met betrokken medewerker / eigenaar Rene. Na versturen van een vraag vanuit mijn zijde, binnen zeer korte termijn reactie dmv persoonlijk telefonisch contact. Helaas kwamen alleen mijn bevestiging bestelling en factuur in mijn spambox. Snelle levering !

    Reageer
  2. Ersin

    Snelle levering en topkwaliteit , zeker aan te raden!.

    Reageer
  3. Hoe zou je QVerde Italian Car Parts webshop beoordelen?

  4. Patrick

    Zojuist wederom een bestelling gedaan bij Qverde. Erg klantvriendelijk en zeer snel geholpen zelfs op vrijdagavond. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

    Reageer
  5. Bart

    Nu voor de 3e keer een bestelling geplaatst bij QVerde, en net zoals bij de 1e en 2e bestelling is deze netjes afgerond en zijn al mijn vragen beantwoord door Rene. Zelfs als je er al bij vermeld dat je graag iets zou weten over een onderdeel zonder dat je dit wilt kopen krijg je een zeer complete uitleg die voor iedereen verstaanbaar is. Dit was zeker niet mijn laatste bestelling, en ook al mijn kennissen met italianen deze site aangeraden

    Reageer
  6. Marcel

    Ik zocht voor mijn Fiat Panda, welke uitgerust is met de velgen/wielen van een Fiat 500, nieuwe naafkappen. Immers, het is een Panda geen 500! Alleen bij QVerde had men de door mij gewenste naafkappen. Dus op maandag even besteld, en ze werden gelijk op dinsdag al geleverd! Over snel gesproken. Vervolgens nog even per mail meerdere vragen gesteld over diverse andere onderdelen. Gelijk een duidelijke mail terug gekregen waar ik iets mee kan. Kortom, misschien pas 1 keer hier iets besteld, maar zeker een aanrader!

    Reageer
  7. Tim

    Inmiddels 2 bestellingen gedaan, altijd snel, duidelijk en vriendelijk antwoord op vragen via de mail en snelle levering wanneer op voorraad, top!

    Reageer