Ik heb gebeld om mijn pakket van 14 kg te laten bezorgen op het door mij opgegeven adres, maar ik kreeg geen hulp van jullie mensen. Ik was teleurgesteld over uw bedrijf en zal er nooit meer gebruik van maken. Ik heb een frozen shoulder en kan niet tillen, en het pakket is afgeleverd op een punt in het stadscentrum, ver van de parkeerplaats. Mijn verzoeken hielpen niet. Ik maak al jaren en vaak gebruik van online verzendingen, maar ik ben nog nooit een bedrijf tegengekomen dat zo nutteloos is als het uwe.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janusz MODESTA
- Fr. van Dijk
Snelle levering en lange houdbaarheid van de brokken.
Hoe zou je VoerOnline beoordelen?
- Beata Zaleska
Zending zeer snel geleverd, geweldig!!!
- Mignon Edig
Gaat altijd goed , snel geleverd en prima service
- Peter Wilms
Goede prijs t.o.v. de concurrentie. Misschien kleinigheidje ( snoepje ) in de doos. ( wel bij sommige andere bedrijven )
- Dodo Ariesen
Snelle levering