Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Liso Vliegengordijnen heeft 4466 5 ster reviews 4466
Liso Vliegengordijnen heeft 1000 4 ster reviews 1000
Liso Vliegengordijnen heeft 66 3 ster reviews 66
Liso Vliegengordijnen heeft 18 2 ster reviews 18
Liso Vliegengordijnen heeft 18 1 ster reviews 18

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Fam van Schouwen

    Snel en goede levering met een goed advies vooraf.

  2. Marianne Rumund

    Ik ben erg tevreden, heb het vliegengordijn zelf in elkaar gezet,ik had voldoende materiaal. Ik heb alleen een tip kan de tekening niets wat groter afgedrukt worden want het was toch wel moeilijk tellen zeker met donkere kleuren dit moest ik echt overdag doen.

    Reageer
  3. Hoe zou je Liso Vliegengordijnen beoordelen?

  4. Petra

    Heel tevreden, ik had mijn gordijn snel in huis en het was precies zoals op de foto. Laat de zomer maar komen, ik ben er klaar voor nu.

  5. Paulien van Gemert

    SUPER!! ik heb vrijdag het gordijn besteld en omdat de bezorgdienst niet op zaterdag bezorgd maandag in huis. we hebben het gordijn met 2 ruiten in transparant / met. grijs besteld, bij het in elkaar zetten, wat een hele klus was, twijfelde ik aan de kleur maar nu het er voor hangt ben ik er ERG blij mee. Het is wel een zwaar gordijn en gelukkig durft de hond erdoor. Dit is ons 1e maar zeker niet het laatste gordijn. BEDANKT

  6. Ellen

    Duidelijke website met veel keuze. Omdat wij een langharige hond hebben, heb ik weer gekozen voor model Liso, die hadden we in ons vorige huis ook en die vond ik echt fantastisch, makkelijk schoon te maken en heel stevig. Het bestellen ging makkelijk en vandaag werd het pakket al bezorgd. Ik ga het zelf rijgen, dat vind ik wel een leuk klusje voor deze regenachtige dagen.

    Reageer
  7. Marianne Nieuwent

    ik zo'n 11 jaar geleden een hulzen vliegengordijn gekocht. Er hebben 3 kinderen aan gehangen toen ze net konden lopen en de drempel wel erg hoog was. sinds afgelopen jaar jaar beginnen de hulzen pas kapot te gaan. SUPER kwaliteit. vandaag gauw een nieuwe besteld en ik reken erop dat die even lang meegaat.