Wacht nu 2 weken op een shirt wat ik besteld heb. Zijn telefonisch niet te bereiken, reageren niet op de mail en chat. Ik zou hier niet bestellen 🤦🏻♀️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen
- Henk Velthuis
Goed
Hoe zou je Aaierbal.nl beoordelen?
- Paul Snoeks
Zijn heerlijk kopen
- Bram van der Tang
De eierballen kwam met 1 icepack binnen die niet meer cool was. Via dhl heeft het pakket er 2 dagen over gedaan. Kunnen jullie uiteraard niks aan doen maar misschien wel iets om over na te denken kwa levering verder in het land. Cool elementen redden het niet. Ook is 1 eierbal stuk
- Andre Verseput
Met warme dagen een beter koelmiddel in verpakking, nu te warm afgeleverd
- Pdh
Mag wel beter aangegeven worden dat met bepaalde dagen niet verzonden word