Doos met minoxidil 3x kwam open aan. Verzending duurde langer dan werd aangegeven, ook al bestelde ik op tijd. Ipv 15 euro waardebon kreeg ik er eentje van 10 euro. Als iemand met alopecia, waarbij haargroeimiddelen belangrijk zijn, voel ik me deels somber na m'n bestelling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marshall
- Jo
Pakket goed ontvangen. Sinds 19 dec. j.l. Gebruik shampoo. Hoofdhuid ziet er beter uit en ik zie ook een paar nieuwe haren. Dus er is hoop.
Hoe zou je Hairgivers beoordelen?
- Danielle
K vind het een lekkere shampoo doet goed voor me haar niet de tweede dag al zo vet
- Emre
Mijn product is niet binnen gekomen postnl zegt dat het ge leverd is om 10:55 toen waren er 4 mensen thuis langs de deur dud dat kan helemaal niet
- Nils
Deel van bestelling zat er niet in. Had pakket gekocht maar shampoo zat er niet bij. Later goed opgelost.
- Pieter
Snelle levering en de optie in de bestelling om het product op een afhaalpunt op te pikken…..