Snelle service wel wat prijzig…
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christian
- Editha
In augustus ben ik de shampoo en conditioner gaan gebruiken. Het heeft bij niks, maar dan ook helemaal niks geholpen. De haaruitval gaat gewoon door. Als je 3x per week je haar hebt gewassen dan lijkt de haaruitval minder maar als je het 2x hebt gewassen is de haaruitval weer op het oude niveau. Ik was er nu nog mee totdat de flessen leeg zijn.
Hoe zou je Hairgivers beoordelen?
- Sharda
Goede service
- morkoff
snell
- Hanne
Heel snel verzonden!
- Gerd
Tot nu toe nog geen groei of herstel