Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hairgivers heeft 3375 5 ster reviews 3375
Hairgivers heeft 805 4 ster reviews 805
Hairgivers heeft 107 3 ster reviews 107
Hairgivers heeft 46 2 ster reviews 46
Hairgivers heeft 144 1 ster reviews 144

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jolanda

    Heel erg klantvriendelijk en niet te beroerd om je tegemoet te komen. Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden en helpen je een weloverwogen keuze te maken. Zeer aan te raden en ik zal ook zeker hier blijven bestellen.

  2. Elisabeth B.

    4 sterren voor de snelle goede levering. Over de producten zelf kan ik nog niets zeggen. De lotion Spectral DNC.N gebruik ik nu iets van twee maanden. Eerst gebruikte ik het zoals voorgeschreven 2 keer per dag, maar na een maand gebruik ik het 1 keer per dag´s avonds. 2 keer was niet praktisch, aangezien ik blond haar heb, het een bruine lotion is. ´s Ochtends voor ik naar mijn werk ga, ik het niet praktisch qua drogen, opmaken etc. De shampoo Revita LT heb ik voor het eerst besteld. Fijne shampoo ruikt goed, fijn in gebruik. Ik hoop dat ik na een half jaar verbetering zie. Mijn haar is erg dun vooral boven op de kruin en midden scheiding. De hoofdhuid schemert er doorheen. Verder slik ik via mijn homeopaat sinds kort biotine. Ben benieuwd of deze combinatie van drie producten gaat werken over een paar maanden. Ik zal dan weer berichten.

  3. Hoe zou je Hairgivers beoordelen?

  4. Tineke

    Het is voor mij nog moeilijk zo onmogelijk om het product te beoordelen omdat ik het nu pas drie dagen gebruik. Ik hoop werkelijk dat ik over een aantal maanden een goede beoordeling kan geven vanwege mijn enorme haaruitval vermoedelijk door de vele medicijnen die ik geslikt heb en wat nu bijna niets meer is. Vraagt u mij dus over enkele maanden nogmaals , dan zal ik zeker een beter antwoord kunnen geven. Ik heb drie sterren aangekruist vanwege de nette bezorging , maar helaas miste ik wel de beschrijving in het Nederlands , dat heb ik van uw site af moeten halen.

  5. An

    Fijne service, snelle levering en goed advies!

  6. E. Becking

    Dankzij dit produkt hoef ik nog geen haarstukjes of pruikje te gebruiken. Verder een prima vlotte service. Petje af.

  7. luc neckebroeck

    Prima verzending